Ο ξένος, ο άλλος, εγώ!

Παρουσίαση του προγράμματος για:

Δ’, Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού

A' Μέρος

5min

Ξεκινάμε!

  • Καλωσόρισμα & Γνωριμία με την ομάδα μέσα από το παιχνίδι.

B' Μέρος

15min

Εισαγωγή στο θέμα

  • Προβολή οπτικού υλικού ώστε να γνωρίσουν τα παιδιά τους «διαφορετικούς» και να αποκτήσουν ερεθίσματα ώστε να δουν θετικά τους άλλους.

Γ' Μέρος

60min

Ανάπτυξη του θέματος μέσα από βιωματικές δραστηριότητες

  • Μουσικοκινητική

    Ένα όμορφο μουσικό ταξίδι με τραγούδια άλλων λαών που ακούγονται και συνεπαίρνουν τα παιδιά κάνοντάς τα να χορέψουν και να βιώσουν εικόνες από άλλες χώρες και ηπείρους.

  • Κινητικές δραστηριότητες

    Ομαδικές κινητικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά μπαίνουν στη θέση των «διαφορετικών».

  • Θεατρικό παιχνίδι – παντομίμα - αυτοσχεδιασμοί

    Θεατρικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά ανακαλύπτουν πόσο διαφορετικά βιώνουν τον κόσμο κάποιοι άνθρωποι και αποκτούν κίνητρα για συνεργασία και ομαδικότητα.

  • Οπτικό υλικό

    Προβολή πρωτότυπου οπτικού υλικού και συζήτηση ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχουν όλοι οι άνθρωποι.

  • Αυτοσχεδιασμοί

    Ομαδικοί αυτοσχεδιασμοί εμπέδωσης των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Δ' Μέρος

10min

Ένα εποικοδομητικό κλείσιμο!

  • Καταγραφή πρωτότυπων συνθημάτων υπέρ της ισότητας των ανθρώπων.

Με τη λήξη του προγράμματος δίνεται…

..στο κάθε παιδί

  • αναμνηστικό δώρο αντίστοιχο του θέματος

..στον εκπαιδευτικό

  • θεωρητικό υποστηρικτικό υλικό με επιπλέον πληροφορίες για το θέμα
  • προτεινόμενα φύλλα δραστηριοτήτων για να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσα στην τάξη
  • προτάσεις για βιβλία και τραγούδια σχετικά με το θέμα
  • άρθρα και επιστημονικές έρευνες που έχουν γραφτεί σχετικά με το θέμα

…στην κάθε τάξη

  • έπαινος συμμετοχής

Χώροι & χρόνοι υλοποίησης:

Σχολική
τάξη

90min-white

Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων σχολείου

90min-white

«Η Χώρα του Καλύτερου»

120min_white
Menu