Ο Ευγένιος Πινελάκης και τα χαμένα χρώματα
Παρουσίαση του προγράμματος για:
Προνήπια – Νήπια
A' Μέρος

Ξεκινάμε!
Καλωσόρισμα & Παιχνίδια γνωριμίας με την ομάδα.
B' Μέρος

Εισαγωγή στο θέμα
Εισαγωγή στο θέμα μέσω κουκλοθεατρικού δρώμενου, όπου -μέσα από την κωμικοτραγική ιστορία των ηρώων- δίνονται στα παιδιά τα πρώτα ερεθίσματα και οι βασικές πληροφορίες για τα βασικά χρώματα.
Γ' Μέρος

Ανάπτυξη του θέματος μέσα από βιωματικές δραστηριότητες
Ατομική δραστηριότητα
Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι πειραματίζονται με τα χρώματα και τους συνδυασμούς τους.
Προβολή οπτικού υλικού
Πλούσιο οπτικό υλικό που κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και ενεργοποιεί τη σκέψη τους σε σχέση με τα χρώματα.
Μουσικοκινητική
Τα παιδιά κινούνται στο χώρο με τη συνοδεία όμορφης μουσικής και παίζουν ένα πρωτότυπο παιχνίδι χρωμάτων.
Κινητικό παιχνίδι
Μια ομαδοσυνεργατική κινητική δραστηριότητα ανακάλυψης των χρωμάτων.
Προβολή οπτικού υλικού
Πρωτότυπο οπτικό υλικό για τα σχήματα.
Καλλιτεχνική δραστηριότητα
Τα παιδιά αφού γνώρισαν στο έπακρο τα χρώματα και τα σχήματα καλούνται να τα συνδυάσουν και να φτιάξουν τις δικές τους δημιουργίες.
Κινητικό παιχνίδι
Μια δραστηριότητα που βοηθά τα παιδιά να αντιληφθούν περισσότερο τα βασικά σχήματα.
Προβολή οπτικού υλικού
Μέσα από εικόνες τα παιδιά ανακαλύπτουν διάφορες καλλιτεχνικές τεχνοτροπίες και γνωρίζουν έργα διάσημων ζωγράφων.
Δ' Μέρος

Ένα εποικοδομητικό κλείσιμο!
Τα παιδιά πειραματίζονται με την τεχνική του κολλάζ και δημιουργούν τις δικές τους καλλιτεχνικές δημιουργίες.
Με τη λήξη του προγράμματος δίνεται…
..στο κάθε παιδί
- αναμνηστικό δώρο αντίστοιχο του θέματος
..στον εκπαιδευτικό
- θεωρητικό υποστηρικτικό υλικό με επιπλέον πληροφορίες για το θέμα
- προτεινόμενα φύλλα δραστηριοτήτων για να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσα στην τάξη
- προτάσεις για βιβλία και τραγούδια σχετικά με το θέμα
- άρθρα και επιστημονικές έρευνες που έχουν γραφτεί σχετικά με το θέμα
…στην κάθε τάξη
- έπαινος συμμετοχής
Χώροι & χρόνοι υλοποίησης:
Σχολική
τάξη

Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων σχολείου

“Η Χώρα του Καλύτερου”
