Ο ξένος, ο άλλος, εγώ!
Παρουσίαση του προγράμματος για:
Δ’, Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού
A' Μέρος

Ξεκινάμε!
Καλωσόρισμα & Γνωριμία με την ομάδα μέσα από το παιχνίδι.
B' Μέρος

Εισαγωγή στο θέμα
Προβολή οπτικού υλικού ώστε να γνωρίσουν τα παιδιά τους «διαφορετικούς» και να αποκτήσουν ερεθίσματα ώστε να δουν θετικά τους άλλους.
Γ' Μέρος

Ανάπτυξη του θέματος μέσα από βιωματικές δραστηριότητες
Μουσικοκινητική
Ένα όμορφο μουσικό ταξίδι με τραγούδια άλλων λαών που ακούγονται και συνεπαίρνουν τα παιδιά κάνοντάς τα να χορέψουν και να βιώσουν εικόνες από άλλες χώρες και ηπείρους.
Κινητικές δραστηριότητες
Ομαδικές κινητικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά μπαίνουν στη θέση των «διαφορετικών».
Θεατρικό παιχνίδι – παντομίμα - αυτοσχεδιασμοί
Θεατρικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά ανακαλύπτουν πόσο διαφορετικά βιώνουν τον κόσμο κάποιοι άνθρωποι και αποκτούν κίνητρα για συνεργασία και ομαδικότητα.
Οπτικό υλικό
Προβολή πρωτότυπου οπτικού υλικού και συζήτηση ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχουν όλοι οι άνθρωποι.
Αυτοσχεδιασμοί
Ομαδικοί αυτοσχεδιασμοί εμπέδωσης των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Δ' Μέρος

Ένα εποικοδομητικό κλείσιμο!
Καταγραφή πρωτότυπων συνθημάτων υπέρ της ισότητας των ανθρώπων.
Με τη λήξη του προγράμματος δίνεται…
..στο κάθε παιδί
- αναμνηστικό δώρο αντίστοιχο του θέματος
..στον εκπαιδευτικό
- θεωρητικό υποστηρικτικό υλικό με επιπλέον πληροφορίες για το θέμα
- προτεινόμενα φύλλα δραστηριοτήτων για να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσα στην τάξη
- προτάσεις για βιβλία και τραγούδια σχετικά με το θέμα
- άρθρα και επιστημονικές έρευνες που έχουν γραφτεί σχετικά με το θέμα
…στην κάθε τάξη
- έπαινος συμμετοχής
Χώροι & χρόνοι υλοποίησης:
Σχολική
τάξη

Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων σχολείου

“Η Χώρα του Καλύτερου”
